Партія Порошенка виграла суд за позовом NewsOne

Петро Порошенко
  • БПП виграв судову справу за позовом телеканалу «NewsOne» щодо захисту ділової репутації
  • Партія Порошенка виграла всі три судові інстанції у цій справі
  • Суд визначив, що формулювання, які були використані в заяві фракції, є оцінними судженнями

Політична партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність» виграла судову справу за позовом телеканалу «NewsOne» щодо захисту ділової репутації. Про це повідомила пресслужба партії «Європейська Солідарність», передає Політарена.

Касаційний господарський суд у складі Верховного суду визначив, що формулювання, які були використані в заяві фракції, про антидержавні й антиукраїнські висловлювання та факти, які ретранслює телеканал «NewsOne», є оцінними судженнями й не містять інформації, яка завдає шкоду діловій репутації телеканалу.

Партія Порошенка повідомила, що у цій справі виграла всі три судові інстанції. У судових рішеннях підтверджено право фракції політичної партії та її спікерів на власну точку зору щодо процесів, які відбуваються в країні.

Окрім цього, суд визначив, що заяви фракцій у Верховній Раді щодо оцінки діяльності інституцій захищені статтею 80 Конституції України, згідно з якою народні депутати не несуть юридичної відповідальності за висловлювання в парламенті та його органах, за винятком відповідальності за образу чи наклеп.

Телекомпанія звернулася до суду в жовтні 2018 року з позовом про визнання неправдивою інформацію, поширену в публікації партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» щодо призначення нового керівництва телеканалу «NewsOne».

"Динаміка антиукраїнських настроїв на телеканалі останнім часом набуває все більших розмірів і все частіше «NewsOne» ретранслює «темники» Кремля, часто використовуючи для цього представників «5-ї колони». Остаточним фактом того, що телеканал перетворився на частину пропагандистської машини Кремля стало те, що днями управління телеканалу було передане в руки Андрія Портнова», — йшлося в заяві партії.


  1. Окружний адмінсуд Києва взявся за анулювання ліцензії для NewsOne.
  2. Суд отримав позов Нацради щодо анулювання ліцензії NewsOne.
  3. Нацрада звернулась до суду, щоб NewsOne позбавили ліцензії на мовлення.