НБУ захищатиме споживачів банківських послуг по-новому

  • Національний банк зобов’яже фінустанови надавати клієнтам достовірну інформацію про вартість фінансових послуг та умови їх отримання
  • Для вирішення проблеми розробляєься «Концепція захисту прав споживачів фінансових послуг»

Національний банк України створить у своїй структурі окреме управління, що опікуватиметься захистом прав клієнтів фінансових установ. Про це йдеться в повідомленні, розміщеному на сторінках офіційного сайту регулятора, повідомляє Політарена.

Новий структурний підрозділ впроваджуватиме механізм захисту прав споживачів фінансових послуг. Крім цього НБУ розробляє «Концепцію захисту прав споживачів фінансових послуг», основна мета якої — запровадження нового рівня відповідальності банків та небанківських фінансових установ за якість послуг, які вони надають клієнтам.

Концепція змінить вимоги для банків і небанківських фінустанов щодо повноти розкриття ними інформації про вартість послуг та правил їх взаємовідносин з клієнтами.

Перед впровадженням, проекти відповідних нормативних документів регулятор планує обговорити з громадськістю, банками та іншими фінустановами. Вони будуть оприлюднені на сторінках офіційного сайту НБУ.


  1. Мінветеранів потребуватиме 2,6 млрд грн. у 2020 році, там працює 5 осіб 
  2. Місія МВФ продовжить роботу в Україні після парламентських виборів і формування нового складу Кабінету міністрів 
  3. Світовий банк оцінює рівень економічного зростання в Україні як недостатній для сталого підвищення добробуту